زارع رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس درباره وضعيت بدهى مالياتى استقلال و پرسپوليس مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زارع رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس درباره وضعيت بدهى مالياتى استقلال و پرسپوليس اظهار داشت :بدهى مالياتى پرسپوليس و استقلال با احتساب جرايم به ترتيب چيزى حدود ١٤٥ و ١٣٠ ميليارد تومان است كه البته ٥٠ درصد آن بابت جرايم و ديركرد پرداخت مالياتى است.

او ادامه داد :طى نشستى كه به دستور مطهرى نايب رييس مجلس و رییس فراكسيون ورزش تابش با حضور اعضا برگزار شد در نهايت تصميماتى لحاظ شد كه اين تصميم مبنى بر اين است كه بنده به عنوان رئیس کمیته فوتبال رایزنی لازم جهت حل مشکل بدهى هاى مالياتى دو باشگاه را انجام دهم و در همين راستا جلسه اى را با رئیس سازمان أمور مالياتى و معاونین ایشان برگزار كرديم كه مسئولان مالياتی در اين نشست حسن نيت خود را برای حل مشکل نشان دادند. طى صحبت هايى كه صورت گرفت در نهايت فرصت ٦ ماهه مجدد به اين دو باشگاه داده شد تا سر رسيد پرداخت بدهى هاى آنها به آينده موكول شود. البته حل اين مشكل حالت مسكن است و براى اينكه مشكلات پيش رو به صورت ریشه ای حل شود قرار است طرحى را در يك فرصت مناسب ارائه دهیم و يا در بودجه سال ٩٧ مشکل بدهی مالیاتی دو باشگاه بزرگ مردمی را حل نماییم .

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس افزود : به طور حتم رييس فراكسيون ،نايب ريس مجلس و اعضاى فراكسيون و همچنين بنده تمام تلاشمان بر اين است که مواردی همچون حق پخش ،تعيين تكليف بدهى و ايجاد زير ساخت درآمد زايی را براى اين دو باشگاه مشخص تا اگر هم سرخابى ها زمانى واگذار شدند ،مردم و بخش خصوصى در آن سهيم باشند.

انتهای پیام/

مبلغ بدهی های سرخابی های پایتخت چقدر است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار