معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد پیروزی نهایی بر تروریست‌ها قطعی و حتمی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر امور خارجه سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد پیروزی ارتش این کشور و متحدان آن در مبارزه با تروریسم مایه عزت و افتخار است.

فیصل مقداد گفت: «پیشروی ارتش سوریه و نیروهای متحد آن ادامه دارد و هیچ چیز در این پیشروی خللی ایجاد نخواهد کرد. پیروزی نهایی بر تروریست ها حتمی و قطعی است و گزینه ای غیر از آن وجود ندارد.»

مقداد ابراز اطمینان کرد سوریه متحد باقی خواهد ماند و هرگز قابل تجزیه نیست. ما نه تنها وحدت و یکپارچگی سوریه، بلکه وحدت امت عربی را خواستاریم.

وی تاکید کرد مردم سوریه خواستار تخریب و نابودی کشورشان نیستند و تنها بخش بسیار کوچک و اندکی هستند که با تروریست ها همکاری می کنند.

معاون وزیر امور خارجه سوریه خاطرنشان کرد دشمنی که سوریه با آن دست و پنجه نرم می‌کند، وحشی و پست است. هنوز برخی کشورها از تروریسم حمایت می کنند و امروز حامیان تروریسم همدیگر را متهم و این حمایت را افشا می کنند.

مقداد تصریح کرد مقامات سوری و رسانه های این کشور از هفت سال پیش درباره خطر حمایت قطر و عربستان از تروریسم هشدار می دادند و امروز می بینیم که ارباب آنان یعنی آمریکا از قطر می خواهد حمایت از تروریسم را متوقف کند.

انتهای پیام/

معاون وزیر خارجه سوریه: پیروزی نهایی بر تروریست‌ها قطعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار