مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 8 هزار و 200 پرونده معاینه بالینی اعم از معاینات عمومی و اختصاصی در چهار ماه نخست امسال در ادارات پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کامروز امینی افزود: از این تعداد 5 هزار و 66 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد، یک هزار و 347 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان گچساران، یک هزار و 499 پرونده در اداره شهرستان کهگیلویه ، 223 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی و 65 پرونده در اداره پزشکی قانونی شهرستان دنا که در خرداد ماه افتتاح شد، تشکیل شده است.

وی بیان کرد: آمار بیشترین مراجعه کننده در ماه خرداد ثبت شده است.

امینی گفت: معاینات بالینی شامل معاینات عمومی، اختصاصی و روانپزشکی است که معاینات عمومی مواردی همچون مصدومین تصادف، نزاع، حوادث کار، سلاح گرم و سرد ،بررسی تحمل حبس، گواهی استعلاجی ،اهدا جنین، اداره امور مالی و سرپرستی ، استخدامی و غیره راشامل می شود.

وی افزود: معاینات اختصاصی شامل معاینات اختصاصی زنان و مردان، بررسی باروری و نازایی، صدور مجوز سقط جنین، بررسی ادعای آزار جنسی و غیره را دربر می گیرد. معاینات روانپزشکی نیز شامل بررسی جنون، تعیین مسئولیت کیفری، گواهی رشدروانی و غیره است.

انتهای پیام/غ

تشکیل 8 هزار پرونده  پزشکی قانونی  در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.