۷ واحد مسکن مددجویی با هزینه‌ای به ارزش ۱۲۴ میلیون ریال، چهار ماه نخست امسال در شهرستان سیمرغ تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علیمراد نصوری مدیر کمیته امداد شهرستان سیمرغ با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد تامین مسکن برای مددجویان است، گفت: ۷ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان با هزینه‌ای به ارزش ۱۲۴ میلیون ریال در چهار ماه نخست امسال تعمیر و باز سازی شده است.


وی افزود: چهار واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم روستا‌ها و دو واحد مسکن شهری امسال با مشارکت خیران و بسیج سازندگی در شهرستان سیمرغ ساخته خواهد شد.


نصوری با بیان اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان از اقدامات کمیته امداد در کمک به نیازمندان است، گفت: ۲۳ واحد مسکن مددجویی امسال در این شهرستان بازسازی و تعمیر می‌شود.


مدیرکمیته امداد سیمرغ با بیان اینکه سال گذشته ۵ واحد مسکن روستایی با کمک بلاعوض به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال برای مددجویان ساخته شد، افزود: تعمیر و بازسازی کلی و جزئی و فضا‌های جانبی (سرویس، حمام و آشپزخانه) برای ۴۶ واحد به ارزش ۸، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت کمک بلاعوض برای خانواده تحت حمایت در این شهرستان انجام شده است.


نصوری با توجه به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در سال گذشته گفت: خریداری یک واحد مسکن شهری و ساخت یک واحد مسکن به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از اقدامات کمیته امداد در بخش عمرانی برای مددجویان تحت حمایت در شهرستان سیمرغ بوده است.


وی افزود: در شهرستان سیمرغ ۵۷۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ع


تعمیر مسکن‌های مددجویی در سیمرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.