۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات پارسال به صادرکنندگان مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق بانک توسعه صادرات مازندران در سال ۱۳۹۵، ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به صادرکنندگان استان پرداخت شد که نسبت به سال ۹۴ با افزایش ۴۰ درصد همراه بود.


وی افزود: ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ریالی و ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزی چهارماهه سال جاری به صادرکنندگان مازندران پرداخت شد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران پرداخت یارانه سود تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۳۹۴ تا ۲ درصد را به صادرکنندگان و همچنین تخفیف در نرخ سود به صادرکنندگان نمونه و استفاده کنندگان از خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران تا سقف ۲ درصد نرخ سود را از دیگر اقدامات بانک توسعه صادرات استان اعلام کرد.


خیریانپور گفت: پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان با نرخ‌های ترجیهی ۱۱ درصد از محل منابع صندوق توسعه ملی برای سال ۱۳۹۶ نیز در صورت تأمین منابع توسط صندوق ادامه خواهد یافت.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با بیان چشم انداز‌های ترسیم شده در جهت توسعه صادرات کالا و خدمات از استان، افزود: ضرورت ایجاب می‌کند نسبت به افزایش تعداد شعب بانک توسعه صادرات و تفویض اختیارات به مسئولان این بانک در استان اقدام شود.


انتهای پیام/ع


پرداخت ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به صادرکنندگان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.