مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود از برگزاری مسابقه کارتینگ رنتال در سه کلاس زیر 15 سال، بالای 15 سال و کلاس بانوان در شهرستان چادگان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن خلیلی از برگزاری مسابقه کارتینگ رنتال در سه کلاس زیر 15 سال، بالای 15 سال و کلاس بانوان در شهرستان چادگان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در 24 مردادماه سال جاری در دهکده عمران زاینده‌رود برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان می‌توانند جهت ثبت نام به پیست کارتینگ سرعت دهکده زاینده‌رود مراجعه کنند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شهرستان‌های اصفهان و استان چهار محال و بختیاری حضور دارند.

مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود در ادامه بیان داشت: پیست کارتینگ دهکده عمران زاینده‌رود با طول مسیر 700 متر و استفاده از کارت‌های رنتال ایتالیا به عنوان یکی از پیست‌های برتر کشور بوده که مطابق با استانداردهای فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور احداث شده است.

وی ادامه داد: تیم کارتینگ چادگان در مسابقات کشوری بیرل کاپ که در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان قم برگزار شد مقام دوم کشور را کسب کرد.

خلیلی در پایان اظهار امید واری کرد با توجه به فراهم شدن امکانات در این کارتینگ با همکاری مسؤولان استان اصفهان و شهرستان چادگان بتوانیم در آینده مسابقات بیرل کاپ کشوری را در پیست کارتینگ دهکده زاینده‌رود برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.