سایپا دیزل از 2محصول جدید در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گروه خودرو سازی سایپا 2محصول جدید از بخش سایپا دیزل را در هفدهمین نمایشگاه رونمایی از 2 محصول جدید سایپا دیزل در نمایشگاه خودرو مشهدبین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در مشهد معرفی کرد.

این دو خودرو که در معرض بازدید عموم قرار گرفته، شامل کامیون ولوو اف ام ایکس به عنوان نخستین کامیون کمپرسی با گیربکس اتوماتیک در کشور و کامیون جدید رنودی واید که تولید و عرضه آن پس از شش سال وقفه دوباره از سر گرفته شده است.

کامیون ولوو اف ام ایکس با بهره مندی از موتور قدرتمند 460اسب بخار بابهرهمندی از استاندارد یورو پنج و گیربکس هوشمند و دیگر تجهیزات رفاهی در آینده نزدیک در کلاس مربوط به محصولات کمپرسی، عرضه خواهد شد.

محصول جدید رنو دی واید دارای موتور 6 سیلندر دی ایکس آی 7 و استاندارد یورو پنج به تجهیزاتی از قبیل پیش گرمکن استارت موتور، توربو شارژ ترمز، خفه کن و فن الکترونیکی ویسکو برخوردار است و با بهره گیری از گیربکس زد اف با 8 دنده جلو یک دنده کرال و یک دنده عقب، آماده رقابت با هم رده های خود در این بخش از خودروهاست .

مرحله اول پیش فروش خودرو برلیانس کراس رونمایی شده در این نمایشگاه هم از روز یکشنبه 22مرداد از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی های مجاز سایپا آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از 16 تا 20 مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام/پ

رونمایی از جدیدترین خودرو در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.