به دنبال حمله یکی از اراذل و اوباش به دفتر آژانسی در یورکشایر، جمجمه منشی دفتر خرد شد و برای عمل جراحی به بیمارستان انتقال یافت.

خرد شدن جمجمه منشی آژانس در درگیری با اوباش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپراتور های دفتر آژانسی در ساعات پایانی شب، در محل کارشان بودند که یک مشتری مشکوک به سمت دفتر آمد، به محض اینکه فرد مشکوک درب دفتر آژانس را باز کرد با نوار فلزی تیز و برنده ای که در آستین خود پنهان نموده بود، به طرز وحشتناکی به آنها حمله کرد.

نتیجه این حمله خونبار که هنوز انگیزه ضارب از انجام آن مشخص نشده، خرد شدن جمجمه عباس یاسین 25 ساله بود که به کمک همکارش وقاس محمد 30 ساله به مقابله با مهاجم رفته بود.

عباس یاسین که پدر دو فرزند است برای خروج خرده استخوان ها از مغزش چیزی نزدیک به هشت ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت که البته همچنان وضعیت او به ثبات نرسیده و مشخص نیست چه عاقبتی در انتظار اوست،  وقاس محمد نیز از ناحیه بازو و پا دچار جراحات شدیدی شده است.

 

خرد شدن جمجمه منشی آژانس در درگیری با اوباش+فیلم

طبق تصاویری که دوربین های مدار بسته ضبط کرده اند، ضارب پس از حمله به سمت خیابان دویده و با یک آئودی که به نظر می رسد، راننده اش با وی همدست بوده، فرار کرده  است.

مسئولین این دفتر همچنان از حادثه رخ داده در شوک هستند و اظهار داشته اند که تاکنون وقوع چنین فاجعه ای در محل کارشان بی سابقه بوده و باور این حادثه برایشان سخت است. این حادثه در بردفورد ، غرب یورکشایر رخ داده است.

انتهای پیام/

خرد شدن جمجمه منشی آژانس در درگیری با اوباش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم