خبرنگاران و اصحاب رسانه نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی باید دغدغه‌مند بوده و از دستاورد‌های انقلاب صیانت و حضانت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ پاسدار سید موسی حسین نژاد امروز در جلسه هماهنگی با اعضای ستاد غدیر که با حضور مسئولان و امام جمعه شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته خبرنگار، گفت: گفتمان سازی، تبیین شعار سال و عملیاتی کردن آن از طریق حضور در مراکز تولید، صنایع و بنگاه‌های زودبازده و انعکاس مشکلات صاحبان صنایع، تولید کنندگان وکشاورزان از وظایف رسانه است.


وی افزود: ترویج امر به معروف و نهی ازمنکر و ایجاد یک عزم مدیریتی در قالب جهاد فرهنگی و ترویج شخصیت زن مسلمان در قالب پوشش و حجاب از رسالت‌های مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده و باید تلاش کنند تا دغدغه معمار کبیر انقلاب و امام خامنه‌ای در جامعه ما انشالله عملیاتی شود.


فرمانده سپاه بابلسر واقعه غدیر را داستان آراستن و کمال دین و خشنودی خداوند عنوان کرد و گفت: غدیر ولایت کبری و داستان دعوت خدا برای زنده نگه داشتن اسلام ناب بوده است.


حسین نژاد غدیر را ضامن استمرار وحدت امت اسلامی دانست و افزود: این حرکت وهمگرایی امروز مسولین جهت بازسازی واقعه تاریخی غدیر به جهت حرکت اثر گذار وبسیار بزرگی است که قطعا در جهت منور نمودن قلوب مردم جامعه به نور ایمان نقش اساسی خواهد داشت چرا که اعتقاد داریم که محیط اثر گذاری غدیر به وسعت همه تاریخ و همه بشریت است.


وی گفت: دو نگاه درباره غدیر موجود است یک نگاه تاریخی توصیفی و یک نگاه تحلیلی باید برای مردم حقایق غدیر را تبین کند که چرا با امری چنین بدیهی و روشن که از سوی خداوند به پیامبر عظیم الشان ابلاغ شد مخالفت شد، بنابراین ما برای زنده نگه داشتن و احیا آن نیاز به بازسازی واقعه تاریخی غدیر داریم که ان شالله با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان و بهره گیری از ائمه محترم جمعه وجماعات و کارشناسان، این کار عظیم انجام خواهد شد.


فرمانده سپاه بابلسر افزود: دشمن همواره با توطئه‌ها و دسیسه‌های متعدد در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و همه باید تلاش کنند تا اقدامات لازم برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن صورت گیرد.


حسین نژاد با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال تاثیرگذاری در نقش و جایگاه ولایت فقیه بوده و تمام توان خود را در جهت ایجاد تفرقه دودستگی هزینه نمود، گفت: غدیر ضامن وحدت انقلاب اسلامی بوده و بازسازی این واقعه تاریخی سبب تجلی نقش وحدت و همبستگی میان مردم مسلمان جهان می‌شود.


وی واقعه تاریخی غدیر را اثرگذارترین واقعه تاریخ بعد از بعثت رسول اکرم (ص) عنوان کرد و افزود: تمام تلاش ما بازسازی این واقعه عظیم تاریخی بر اساس آیات و روایات قرآنی برای جلوگیری از شبهات دینی در جامعه است.


فرمانده سپاه بابلسر گفت: برخی روشنفکر نما سعی دارند ولایت فقیه را تحریف نمایند تا از اثرگذاربودن جایگاه ان و تاثیرگذاری نقش ولایت فقیه در جوامع اسلامی بکاهند، ولی بازسازی واقعه تاریخی غدیر نقش تاثیرگذاری در جهت خنثی سازی توطئه‌های افرادی که قصد دارند جوانان ما را منحرف کنند و آن‌ها را از عنصر ولایت دور سازند دارد.


انتهای پیام/ع


رسالت خبرنگار صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار