ساخت مسکن محرومان

کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی به ایتام و مشمولان طرح محسنین

حامیان نکایی سه ماهه گذشته یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال به ایتام و مشمولان طرح محسنین کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید رضا ساداتی مدیر کمیته امداد نکا با بیان اینکه حامیان و خیران در ارائه خدمات به مددجویان همکاری مطلوبی با این نهاد دارند، گفت: ۲۴۸ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین از حمایت مادی و معنوی یک هزار و ۵۰۵ نفر حامی خیر بهره‌مند هستند.

 

وی با اشاره به اینکه حامیان نکایی سه ماهه نخست امسال، یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال به ایتام  و مشمولان طرح محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند، افزود: این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 

مدیر کمیته امداد نکا با بیان اینکه  ۱۸ نفر از ایتام تحت حمایت در این شهرستان  از بیمه آتیه برخوردارند، گفت: در طرح بیمه آتیه برای فرزندان زیر ۱۰ سال ماهیانه مبلغ ۲۵ تا  ۳۰ هزار تومان جهت تامین آینده آنان پرداخت می‌شود.

 

وی به اجرای طرح مفتاح الجنه در این شهرستان اشاره کرد و افزود:خیران و مسئولان در این طرح، برای 128 مددجو کمک هزینه خرید، ساخت و  تعمیرات مسکن،جهیزیه، تعمیر و تهیه لوازم منزل تهیه کردند.

 

وی از دیدار امام جمعه شهرستان نکا و چند تن از مسولان با دو خانواده تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: دراین دیدار در بخش‌هایی مانند مسکن، کمک هزینه زندگی، درمان از سوی خیران و مسئولان  به خانواده‌ها کمک شد.

 

ساداتی با بیان اینکه در این دیدار یکی از خیران متعهد شد مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان کمک هزینه زندگی به صورت ماهیانه به خانواده مددجو پرداخت کند، افزود: یکی از این خانواده‌ها دارای چهار فرزند یتیم ومستاجر بود که با همت و پیگیری‌های امام جمعه شهرستان مقرر شد جهت تامین زمین برای این خانواده توسط خیران اقدام و سایرامور ساخت مسکن توسط کمیته امداد و خیران انجام شود.

 

پنج هزار و ۳۳۷ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نکا قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

انتهای پیام/آ


کمک میلیاردی به ایتام و مشمولان طرح محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار