مدیر کل حج و زیارت استان آذربایجان غربی خبر داد:

اعزام ۲ هزارو ۵۱۰ زائر آذربایجان غربی به حج تمتع امسال

مدیرحج و زیارت استان آذربایجان غربی از تشرف ۲ هزارو ۵۱۰ زائر آذربایجان غربی به حج تمتع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدرضا ندیری،مدیرحج و زیارت استان آذربایجان غربی  تعداد زائران حج تمتع آذربایجان غربی را ۲ هزارو ۵۱۰ نفر بیان کرد و افزود: حجاج آذربایجان غربی امسال در قالب ۱۸ کاروان زیارتی عازم سرزمین وحی می شوند.

وی زمان آغاز اعزام کاروان های حج تمتع استان آذربایجان غربی را ۲۲ تا ۲۸ مرداد ماه جاری عنوان کرد و گفت: در صورت نبود مشکل در شرکت هواپیمایی ایران ایر اعزام و پرواز ها سر موعد انجام خواهد گرفت .

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی با بیان اینکه از مجموع زائران خانه خدا ۱ هزارو ۲۳۹ نفر زن و ۱ هزارو ۲۶۹ نفر نیزمرد هستند، ادامه داد: تمام پروازهای امسال از فرودگاه ارومیه خواهد بود و پروازهای رفت به مقصد فرودگاه مدینه و پروازهای برگشت از مبداء فرودگاه جده صورت خواهند گرفت.

ندیری افزود: زائران استان ابتدا به مدینه منوره مشرف خواهند شد و به اصطلاح مدینه اول هستند و پس از زیارت مرقد ائمه بقیع (ع) و درک حضور در مسجد النبی (ص) به مکه مکرمه مشرف شده و به انجام مناسک حج خواهند پرداخت.

وی در خصوص زمان برگشت زائران نیز عنوان کرد: زمان تقریبی برگشت زائران آذربایجان غربی ۲۴ تا بیست و هفتم شهریور ماه خواهد بود.

ندیری خاطرنشان کرد: ۹۶ نفر به عنوان عوامل اجرایی به زائران در این سفر همراه خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/م

۲ هزارو ۵۱۰ زائر از  آذربایجان غربی به حج تمتع اعزام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.