رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی‌آبادکتول گفت: ۵۰ نیروی امدادی برای یافتن مفقودان سیل شب گذشته در علی‌آبادکتول در تلاش هستند.

سیل در گلستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ،حسین شکی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به خسارت‌های فراوان سیل شب گذشته در این شهرستان اظهار داشت: عصر دیروز و دیشب در استان گلستان بارش باران  و باد شدیدی وزیدن گرفت و در این حادثه ۳ نفر مفقود شده‌اند که تلاش‌ها برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.

وی افزود: سیدمجید حسینی مسئول حراست شهرداری خان ببین به همراه همسر و فرزندش در داخل خودروی پراید بوده که سیلاب شدید این خانواده را به همراه خودرو برده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد: از روز گذشته ۵۰ نفر از نیرو‌های امدادی هلال احمر، نیرو‌های شهرداری و مردمی در جستجو برای یافتن اعضای این خانواده هستند.

وی تاکید کرد: امروز صبح خودروی مچاله شده این فرد در سیلاب پیدا شد، اما از خانواده هنوز خبری نشده و ما امید داریم که این خانواده زنده باشند و بتوانیم امروز خبر‌های خوبی به مردم برسانیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: سیلاب در منطقه زرین گل این شهرستان خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد کرده و پس از پایان عملیات جستجو و بررسی، مدیریت بحران وضعیت را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

هواشناسی استان گلستان نسبت به کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا و احتمال جاری شدن سیلاب هشدار داده بود و براساس پیش بینی هواشناسی این شرایط جوی تا جمعه شب در استان گلستان ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

 ۵۰ نیروی امدادی برای یافتن مفقودان سیل در علی‌آبادکتول تلاش می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.