امام جمعه خوی گفت:دولت مردان به صنایع کوچک و متوسط توجه خاصی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سید رضی شکوری درخطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: تصمیم گیران جامعه در موضوع اشتغال زایی توجه لازم به صنایع کوچک و متوسط ندارند در حالی که حدود ۸۷ هزار واحد صنعتی کشور پروانه بهره برداری دارند که حدود ۹۰ درصد این بنگاه‌ها کوچک و متوسط هستند.


وی ادامه داد:کشور‌هایی که اقتصاد سالم دارند سهم بنگاه‌های کوچک و متوسط در آن‌ها از نظر اشتغالزایی بالا ۵۰ تا ۷۰ درصد است.



خطیب جمعه درادامه خطبه‌ها با اشاره به ۲۳ مرداد روز پایان جنگ ۳۳ روزه حزب الله با اسرائیل و روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: پیروزی حزب الله بر رژیم اشغالگر قـدس و حـامیان منـطقه‌ای و فرامنطقه‌ای او آثار و برکات بی شماری داشت.


وی افزود: فرو ریختن ابهت قدرت پوشالی نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و کشور‌های غربی حامی اسرائیل، تثبیت قدرت مـنطقه‌ای مقاومـت اسلامی و حزب الله، نجات یافتن کشور لبنان از شرارت‌های رژیم صهیونیستی و شکست خوردن نقشه مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل، مصر، عربستان سعودی و احزاب شاخص ۱۴ مارس لبنان علیه حزب الله و مقاومت اسلامی از جمله آثارو برکات پیروزی حزب الله بر رژیم اشغالگر قـدس و حـامیان منـطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بودند.


خطیب جمعه با تبریک ۲۶ مرداد آغاز بازگشت آزادگان به کشور اسلامی با اشاره به نقش اساسی مقاومت آزادگان اظهار داشت:صبوری و مقاومت آزادگان، دشمنان را شکست داد.

انتهای پیام/م

 

اقتصاد کشور وابسته به صنایع کوچک و متوسط است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.