ظرفیت اسمی بندر نوشهر به ۴ میلیون تن در سال افزایش یافت .

سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به دستاوردهای منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری خوبی در بخش احداث زیرساخت های مورد نیاز بندر مانند انبار سرپوشیده و سیلوی غلات با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفت و این امر موجب شد ظرفیت اسمی بندر به ۴ میلیون تن در سال افزایش یابد .

 

ویآزادسازی سواحل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در نوارساحلی را از دیگر اقدامات شاخص اداره کل در سطح استان بر شمرد و افزود : با همکاری مراجع قضایی حدود ۴۷ کیلومتر از سواحل استان آزادسازی شده و در اختیار عموم هموطنان قرار گرفت.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گردشگری دریایی را از دیگر دغدغه های مجموعه اداره کل عنوان کرد و گفت: سند آمایش سرزمینی و شناسایی مکانهای مناسب در مناطق ساحلی استان، جهت ایجاد تاسیسات و زیر ساخت های گردشگری در حال نهایی شدن است .

 

رضوانی افزود: مازندران در این زمینه با توجه به دارا بودن ۴۷۸ کیلومتر خط ساحلی پیشگام است و پس از ابلاغ آن از سوی استانداری ، سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند از طریق فرمانداری های شهرهای ساحلی نسبت به سرمایه گذاری در مکان های مورد نظر اقدام کنند.

 

 

 انتهای پیام/آ

 

افزایش ظرفیت ۴ میلیون تنی بندر نوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.