معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از حضور پرشور و موثر داوطلبین سلامت در بیمارستان حکیم به مناسبت هفته شیر مادر خبر داد.

حضور داوطلبین سلامت در بیمارستان دوستدار کودک نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ دکتر عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت:: همه ساله اول آگوست جهت تشویق مادران به امر شیردهی به نام روز جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر نامگذاری شده است و به همین مناسبت امسال در راستای بزرگداشت این هفته، تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان آموزش سلامت و سلامت خانواده و جمعیت برای تقدیر از حامیان برنامه شیر مادر در بیمارستان حکیم حاضر شدند و از تلاش داوطلبین سلامت تقدیر بعمل آوردند.


وی افزود: برنامه حامیان شیرمادر از سال ۱۳۹۲ با همت و برنامه ریزی کارشناسان برنامه شیر مادر و مشاوره شیردهی و همکاری مسئول مشارکت‌های مردمی معاونت بهداشت پایه ریزی شد و با انتخاب رابطین علاقمند و برگزاری کلاس‌های آموزشی تئوری و عملی تخصصی ماهیانه ادامه یافت.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت:: با توجه به توانمندی حامیان شیر مادر در امر مشاوره و تاثیر آن بر شاخص تغذیه انحصاری با شیر مادر و موافقت رئیس بیمارستان حکیم مقرر گردید، برنامه ریزی لازم درخصوص حضور این عزیزان در بخش‌های زنان و زایمان صورت پذیرد.

وی در پایان ادامه داد: ۲۳۲ مورد آموزش و پیگیری توسط ۱۵ نفر از داوطلبین سلامت به مادران بستری در بخش‌های بیمارستان حکیم طی هفته شیر مادر ارائه شده است.


انتهای پیام// س. ح
 
 
 


در روز جهانی ترویج تغذیه با شیرمادر، تشویق مادران به شیردهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار