به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی اکبر مهرفرد قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در
امور بازرگانی با بیان این مطلب گفت:در سالهای اخیر که پروژه پدیده به موانع قانونی برخورد و ذهنیت مردم نسبت به این پروژه منفی شد و
سهامداران این شرکت اعتراضات زیادی در خصوص سرمایه از دست رفته خود داشتند. اکنون با حل مشکلات پروژه پدیده مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره باید این بدبینی و ذهنیت منفی را از بین ببرند.
وی افزود: یکی از راههای برطرف شدن این ذهنیت اطلاع رسانی دقیق و شفاف در خصوص صدور
مجوزهایی است که با تلاش و پشتکار هئیت مدیره صادر شده است.
مهرفرد همچنین با بیان اینکه تبلیغات میتواند در راه روشن شدن اذهان مردم در جهت مثبت
تاثیرگذار باشد، گفت: تبلیغات یکی از راههایی است که میتواند مردم را آگاه کند، ضمن اینکه آغاز ساخت و سازها پدیده شاندیز به خودی خود یک تبلیغ بزرگ است و همین موضوع
اعتماد و کشش مردم را دوباره به سمت پدیده بیشتر میکند.
انتهای پیام // ف.م
آغاز ساخت و سازها پدیده شاندیز به خودی خود یک تبلیغ بزرگ است