استاندار یزد گفت: نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اتفاقی نیست، بلکه براساس اطلاعات گسترده و جامعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  استاندار یزد در سی و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، هدف از برگزاری چنین جلساتی را رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید کنندگان و کارآفرینان دانست و با اشاره به ضوابط و مقررات موجود گفت: ممکن است برخی ضوابط در ابتدای امر دست و پاگیر به نظر برسد، اما می‌توان با تدبیر و ارائه راهکار‌های مناسب، از کار تولیدکنندگان گره گشایی کرد و بدان‌ها مساعدت نمود.

میرمحمدی سپس با اشاره به شعار سال خاطر نشان کرد: نامگذاری سال با نام سال، اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اتفاقی نیست، بلکه براساس اطلاعات گسترده ایست که به نهاد رهبری واصل می‌شود و پس از تجزیه و تحلیل بسیار، شعار سال انتخاب می‌شود تا کشور روی مفاهیم ارزنده این شعار تمرکز یابد.

وی افزود: انتخاب این مفاهیم به عنوان شعار سال به این دلیل است تا همه ارگان‌ها و سازمان‌ها با همکاری و همراهی یکدیگر بکوشند تا به هر صورت زمینه رشد اشتغال و تولید را با رعایت همه ضوابط کمی و کیفی در کشور افزایش دهند.

میرمحمدی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه باید جهت تحقق مطلوب اهداف این شعار، دست به دست هم بدهیم و امیدوارم به نقطه‌ای برسیم که شاهد افزایش تولید و اشتغال باشیم تا به خواست خدا اقتصاد کشور روز به روز در برابر نوسانات و تکانه‌های اقتصادی منطقه و جهان مقاوم‌تر شود و این معنای اصلی اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است در این جلسه که با حضور برخی از مدیران عامل بانک‌های استان برگزار شد، پرداخت تسهیلات به ۷۰ پروژه تولیدی زودبازده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

سی و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.