معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان:

حضور بیش از ۳۳۰ مبلغ دهه غدیر در مناطق مختلف لرستان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از حضور بیش از ۳۳۰ مبلغ دهه غدیر (ولایت) در مناطق مختلف این استان خبر داد.

حضور بیش از ۳۳۰ مبلغ دهه غدیر در مناطق مختلف لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام احمد رضا غلامی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مبلغان در دو بخش خواهران و برادران در ایام غدیر به مناطق روستایی و شهری لرستان اعزام می شوند، گفت:‌ مبلغان در دهه ولایت با تبیین واقعه غدیر و برپایی جشن ها و مراسم های ویژه به تبلیغ، تبیین و فرهنگ سازی واقعه غدیر می پردازند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام مبلغان با تبیین واقعه غدیر به تبیین مسأله ولایت مداری و ولایت پذیری در میان مخاطبان خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: تبیین فرازهای نهج البلاغه، بازسازی واقعه غدیر و برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع غدیر و ولایت از دیگر برنامه های دهه غدیر (ولایت) برای مخاطبان است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری 100 گفتمان با موضوع غدیر از سوی مبلغان در دهه ولایت در دستور کار است، گفت: در شهرستان های استان جشن های مردمی غدیر با حضور مبلغان و مردم برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام غلامی در پایان بیان داشت: تلاش می شود برنامه های غدیر با موضوع ولایت به صورت مردمی در زندگی مردم همانند فرهنگ ها و آئین های محرم و صفر با شکوه خاصی برگزار شود .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان از حضور بیش از ۳۳۰ مبلغ در مناطق مختلف این استان خبر داد.

انتهای پیام/م

اعزام مبلغ حضور به نقاط مختلف لرستان در  دهه غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.