مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از برگزاری تور صنعتی HSEE یک روزه با حضور مدیران و کارشناسان ایمنی و بهداشت واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: این تور صنعتی و زیست محیطی که با همکاری معاونت صنایع کوچک و مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان و همدان برگزار شد.

وی گفت: واحد HSEE یا همان ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان مدیریت موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست واحد‌های صنعتی و همچنین طرح های تحت کنترل خود را جهت کاهش اتفاقات توسط کارفرمایان و هزینه آن دارد.

بختیار رازانی خاطرنشان کرد: در تور صنعتی مذکور تعداد ۱۸ نفر از مدیران و کارشناسان ایمنی و بهداشت واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان، حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: مدیران و کارشناسان HSEE واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی لرستان و عوامل اجرایی تصفیه خانه‌ها پس از انجام بازدید‌های میدانی از واحد‌های فعال در زمینه HSEE و تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی ویان و بوعلی استان همدان، اقدام به تبادل اطلاعات در زمینه‌های کاری مشترک نمودند.

وی ضمن بیان اینکه این تور صنعتی چهارمین تور برگزار شده در سال جاری می‌باشد، اضافه کرد: کلیه تور‌های صنعتی این شرکت در راستای ارتقای سطح مهارت و کسب تجربه مدیران واحد‌های صنعتی از بخش‌های مختلف صنعت استان و کشور می‌باشد.

انتهای پیام/م

برگزاری تور صنعتی واحد‌های تولیدی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.