مجید درویشی کارگر تنظیف شهرداری منطقه یک، پس از مشاهده‌ی باز بودن درِ مغازه‌ای در خیابان تجلی ، تا صبح از مغازه و اموال داخل آن محافظت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  مجید درویشی کارگر تنظیف شهرداری منطقه یک شهر کرمان گفت : هفته‌ی گذشته در حال تنظیف خیابان تجلی بوده که مشاهده می‌کند درِ مغازه‌‌ی فروش پوشاک در این خیابان باز مانده است.
او ابتدا تصور می‌کند صاحب و کارکنان مغازه حضور دارند، اما پس از ورود به مغازه، متوجه می‌شود که هیچ کس داخل نیست و درِ مغازه باز مانده است.
درویشی با برادر و پسرش تماس می‌گیرد و از آن‌ها درخواست می‌کند تا ادامه‌ی کار تنظیف خیابان را انجام دهند و خودش تا داخل مغازه می‌ماند.
صبح روز بعد که کارکنان مغازه حضور پیدا می‌کنند، آقای درویشی اجازه‌ی ورود آن‌ها به مغازه را نمی‌دهد و درخواست می‌کند تا صاحب مغازه در محل حضور پیدا کند.
پس از این‌که صاحب مغازه  حضور پیدا می‌کند، آقای درویشی از وی می‌خواهد دوربین‌ها را چک کند تا چیزی از اموال مغازه کم نشده باشد.
پس از چک کردن دوربین‌ها، متوجه می‌شوند که کارکنان در هنگام بستن درهای مغازه، دو در را بسته‌اند و در اثر سهل‌انگاری، در سوم باز مانده است.
علی منصوری (صاحب مغازه) پس از چک کردن دوربین‌ها، اعلام می‌کند که حدود 700 میلیون تومان انواع پوشاک و هم‌چنین مقداری پول داخل مغازه بوده که اگر آقای درویشی از مغازه محافظت نمی‌کرد، معلوم نبود تا صبح روز بعد چیزی از اموال و پول‌های داخل مغازه باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ی

امانت داری و حس مسئولیت کارگر شهرداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار