تیم ملی تکواندو دانشجویان برای حضور در مسابقات یونیورسیاد امشب تهران را به مقصد چین تایپه ترک می کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تکواندو مردان و بانوان ایران برای حضور در مسابقات یونیورسیاد جهان امشب ساعت 22:30 تهران ر ا به مقصد چین تایپه ترک می کند.

تیم ملی دانشجویان مردان با تركیب آرمین هادی‌پور در وزن 54- كیلوگرم، هادی تیران ولی‌پور در وزن 58- كیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 63- كیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- كیلوگرم، رامین حسین قلی‌زاده در وزن 74- كیلوگرم، امیرحسین امیدی در وزن 80- كیلوگرم،‌ سعید رجبی در وزن 87- كیلوگرم و فرشاد قیاس شندی در وزن 87+ كیلوگرم و با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌كند.

تیم ملی تکواندو بانوان نیز با تركیب 4 نفره ناهید كیانی در وزن 49- كیلوگرم، ملیكا میرحسینی در وزن 57- كیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 67- كیلوگرم و فاطمه مصطفائی در وزن 73- كیلوگرم و هدایت ندا زارع به عنوان سرمربی به مصاف رقبایشان می‌رود.

دربخش پومسه نگین گیل سمایی، فاطمه حسام و مهسا صادقی اعضای تیم‌ملی را تشكیل می‌دهند و در بخش مردان نیز محمدجواد خیری، مهدی جمالی و امیررضا مهربان به عنوان نمایندگان ایران هستند.هدایت تیم زنان در بخش پومسه برعهده فاطمه اسد پور و احمد اخلاقی نیز سرمربی تیم ملی مردان است.

سید نعمت خلیفه سرمربی تیم ملی مردان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بیان کرد: شرایط تیم ملی . بازیکنان خوب است و هیچ گونه آسیب دیدگی و مصدومیت نداریم و امیدوارم بتوانیم  سکوی نخست جهان را کسب کنیم.

او افزود: تیم مردان در 8 وزن به صورت کامل حاضر می شود تا بتوانیم با کسب امتیاز رنکینگ ملی پوشان را ارتقا دهیم تا مسیر رسیدن آنها به مسابقات گرندپری و در نهایت المپیک هموار شود.

خلیفه عنوان کرد: مسابقات یونیورسیاد بعد از المپیک از اهمیت بالایی برخوردار است و در نتیجه در رشته تکواندو تمام قهرمانان جهان و المپیک حاضر می شوند اما مطمئن هستم که ملی پوشان ما می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

او ادامه داد: 28 مرداد ماه جلسه فنی و مراسم قرعه کشی رقابت ها انجام می شود و پس از آن تکواندوکاران با حریفان خود به رقابت می پردازند.31 مردادماه نیز مسابقات کیورگی آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با کسب مدال های خوشرنگ این مسابقات علاوه بر کسب امتیاز از عنوان قهرمانی ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام/

حضور تکواندوکاران دانشجو در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار