تفاهم نامه همکار‌های علمی، پژوهشی و فناوری میان شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و پژوهشکده علوم صنایع غذایی استان به امضاء رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  مسعود مهدی زاده مقدم، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: نظر به اهمیت برقراری ارتباطی پویا و دوسویه در حوزه صنعت غذا و مراکز صنعتی ارزنده کشور و لزوم تحقق اهداف در افق برنامه راهبردی این تفاهم نامه امضاء شد.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف همکاری‌های نظامند در کلیه زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری و با رویکرد ارتقای سلامت عمومی، بهبود کیفیت محصولات و رفاه جامعه انجام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: پتانسیل هر دو مجموعه در این زمینه‌ها بالاست و صنعتگران باید از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های دو طرف در موارد گوناگون خود و در جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی، امنیت و سلامت محصولات غذایی و همچنین طرح‌های مختلف استفاده و بهره گیری کنند.

مهدی زاده مقدم خاطرنشان کرد: فراهم نمودن امکان بازدید‌های علمی، استفاده از گروه‌های منتخب متخصصان دانشگاهی، نشست‌های هم اندیشی بین اعضای هیأت‌های علمی واستفاده از سایر ظرفیت‌ها است.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.