مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در پیامی، شهادت مدافع حرم محسن حججی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در پیام تسلیت مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
«به شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام به‌طور ویژه افتخار می‌کنیم.» امام خامنه ای (دام ظله العالی)

امروز در اوج دشمنی اسکتبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و مرتجعین وهابی و دست نشاندگان تکفیری آنان که خوارج از حریم دین و انسانیت هستند، امنیت بی نظیر سرزمینمان را مرهون مردان مردی هستیم که با مهاجرت و مجاهدت در راه خدا از جان خود در دفاع از مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام گذشتند.

رضوان الهی بر شهید محسن حججی که در امتداد خط سرخ شهادت از کربلای امام حسین علیه السلام تا جبهه های نبرد حق علیه باطل در دفاع مقدس ملت ایران، درس ایثار، وفاداری و ولایت پذیری آموخت و از آزمون غیرت ، مردانگی و ایستادگی در برابر ظلم سرافراز بیرون آمد.

امروز شهادت حسین گونه این شهید بزرگوار که از نسل سوم دانش آموختگان مکتب امام راحل عظیم الشان (ره) و از بسیجیان جان بر کف ولایت بود، مهر تأییدی بر حقانیت راه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با خط باطل استکبار، صهیونیسم و وهابیت تکفیری و دفاع از محور مقاومت است.

عروج ملکوتی این شهید والامقام که جانانه ندای «هل من ناصر» امام زمان خود را پاسخ داد و شهادتش صدق گفتارش در ولایت مداری را گواهی کرد، تذکری است تا راهی را که او و همرزمانش در دفاع از حریم دین، مکتب و خط ولایت پیمودند و معبری که در دنیای فتنه زده کنونی برای رسیدن به حقیقت، جان پاکشان را برای گشودن آن تقدیم کردند، فراموش نکنیم. 

امروز وظیفه آحاد جامعه اسلامی در هر جایگاهی تلاش برای زنده نگهداشتن یاد شهدای مظلوم مدافع حرم و تبیین راه و آرمان بلند آنهاست.

مدیریت و کارکنان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این فرزند برومند ولایت به محضر امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم مؤمن ،ولایتمدار و شهید پرور نجف آباد، بویژه خانواده معظم و ارجمند این شهید والامقام از درگاه خداوند متعال برای وی علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایند.

یادآور می‌شود: شهید محسن حُججی متولد ۲۱ تیرماه ۱۳۷۰ در نجف آباد اصفهان، از جهادگران و اعضای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیات مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی تکفیری داعش درآمد و پس از ۲ روز در تاریخ ۱۸ مردادماه جاری به شهادت رسید. از وی فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار