مسئول یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از آموزش عمومی برای نیروهای یگان اداره میراث فرهنگی شهرستان های کاشان ، نطنز و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ناصحی پور گفت: در پی هماهنگی های صورت گرفته با سازمان هلال احمر، نیروی انتظامی،  سازمان آتش نشانی و دادستانی شهرستان های کاشان و نطنز کلاس هایی با موضوعات آموزشی " ضابطین خاص"،" دفاع شخصی"، "نحوه استفاده از تجهیزات نظامی"، "گزارش نویسی" ،" نحوه حفاظت از آثار تاریخی" ، "اخلاق کاری" " اطفا ء حریق " ،" کمک های اولیه و نحوه مقابله با حوادث و بلایای طبیعی" و " مانور مقابله با حریق و زلزله" برگزار گردید.

حسین ناصحی پور خاطر نشان کرد: در این دوره از کلاس ها، پرسنل پایگاه های حفاظتی کاشان، نطنز، نوش آباد، قمصر، آران و بیدگل، برزک،نیاسر و سیلک حضور داشتند.

حسین ناصحی با تاکید بر اینکه نیروهای یگان حفاظت فقط نگهبان ساده آثار تاریخی  نیستند،افزود: تا کنون چند دوره آموزشی تخصصی برای  پرسنل یگان حفاظت برگزار شده است که این مهم می تواند به هر چه توانمند شدن پرسنل برای بروز خطرات احتمالی و مقابله با جرایم میراثی کمک کند.  

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.