خوشه صنعتی قزل‌آلای سبز مازندران در نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی عرضه اندام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، کامران علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تقویت خوشه یکی از اولویت در مباحث صنایع کوچک بوده که علاوه بر بکارگیری نیروی انسانی، به افزایش پایدار درآمد نیز کمک می‌کند.


وی افزود: کاهش هزینه‌ها، تقویت رقابت‌پذیری، بازار‌های هدف، سودآوری و درنهایت توسعه پایدار، از ویژگی‌های خوشه صنعتی است.


علی پور گفت: حضور خوشه صنعتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی در استان‌های مجاور، به دلیل دسترسی به بازار‌های کشور‌های همسایه، موجب می‌شود سیاست فروش و بازاریابی، بستری مناسب یافته و امکان آزاد شدن همه پتانسیل استان فراهم شود.


وی افزود: با تشکیل کنسرسیوم صادراتی، با ایجاد شبکه تأمین مواد اولیه، شبکه توزیع و شبکه فروش از خوشه، زمینه تولید راحت‌تر و ارزان‌تر محصولات و رساندن آن‌ها به دست مصرف‌کننده، فراهم می‌شود.


مدیرعامل خوشه قزل‌آلای سبز آمل نیز گفت: نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع وابسته، از ۱۰ مرداد تا ۱۳ مرداد در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.


قلی پور افزود: توجه به مزایا، بهره‌وری و همگرایی، آشنایی با ظرفیت‌ها برای توسعه صنایع، عملیاتی نمودن سیاست اقتصاد مقاومتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل استان در مباحث شیلات و آبزی‌پروری، از اهداف حضور در نمایشگاه است.


انتهای پیام/ع


حضور خوشه قزل‌آلای مازندران در نمایشگاه بین‌المللی شیلات و صنایع وابسته انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.