سرمربی تیم بارسلونا پس از شکست 3-1 تیمش مقابل رئال در سوپر جام اسپانیا،گفت این نتیجه نشان دهنده اختلاف دو تیم نیست.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بامداد دوشنبه بارسلونا در بازی رفت سوپرجام اسپانیا در نوکمپ برابر رئال مادرید 3-1 شکست خورد، اما ارنستو والورده سرمربی آبی و اناری پوشان معتقد است تیمش بهتر از نتیجه ای که بر روی تابلو نقش بست بازی کرد.
والورده با اشاره به شانس های گل از دست رفته تیمش، تاکید داشت که این نتیجه می توانست چیز دیگری باشد.
او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: "من حس نمی کنم که ما با رئال مادرید فاصله زیادی داشتیم. آنها سه گل زدند. اما در این مسابقه ما به خوبی بازی کردیم و شانس گلزنی داشتیم.
"رسیدن به مناطق خطرناک حریف مهم نیست، زیرا شما همچنین باید گل هم بزنید. من اعتقاد ندارم که ما توانایی گلزنی نداریم، اما آنها دقیق تر بودند. آنها در یک موقعیت تک به تک با ما مساوی کردند و پس از آن یک گل شگفت انگیز زدند و سپس یکی دیگر زدند و بازی 3-1شد."


وی افزود:این یک بازی برابر بود و آنها دارای خط هافبک قوی بودند که کار را در میانه میدان دشوار می کرد. گل دوم آنها واقعا به ما لطمه زد.ما به آنها تبریک می گوییم و سعی خواهیم کرد برای بازی بعدی بهتر شویم.
والورده اذعان کرد که لوس بلانکوس احتمالا برنده سوپر جام خواهد شد. اما گفت:" حالا ما باید بازی برگشت را انجام دهیم . هرگز پس از یک شکست، و یا پس از یک پیروزی کار تمام نمی شود.هنگامی که شما شکست می خورید ،دوست دارید بازی بعدی به سرعت از راه برسد تا بتوانید جبران مافات کنید.
انتهای پیام/

دفاع والورده از عملکرد تیمش در دیدار سوپرجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار