استاندارقم:

گرامیداشت هفته دولت در قم

صادقی گفت:امیدواریم با استفاده از این فرصت بتوانیم عملکرد دولت را به مردم گزارش دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید مهدی صادقی، استاندار قم گفت: امیدواریم تشکل‌های مختلف بر اساس ماموریت‌های خود نقش خود را با قدرت دنبال کنند چرا که هر چقدر تشکل‌ها از نظر کیفی و کمی افزایش یابند بستر مشارکت عموم مردم در برنامه‌های مختلف کشور افزایش می‌یابد.

وی در شورای هماهنگی ثبت احوال و شورای راهبردی جمعیت که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، ضمن تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم افزود:امیدواریم با همکاری مجلس با دولت و حمایت‌های مورد نیاز در تعیین صلاحیت‌ها آغاز به کار دولت را شاهد باشیم.وی از فرارسیدن روز ملی تشکل‌ها یاد کرد و

استاندار قم بر لزوم اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکیدکرد وگفت: در برنامه‌های مختلف استان باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

صادقی تصریح کرد: با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه‌های مختلف در گرامیداشت هفته دولت ، امیدواریم با استفاده از این فرصت بتوانیم عملکرد دولت را به مردم گزارش دهیم.

وی عنوان کرد:با تاکید بر اینکه کارگروه صدور کارت ملی هوشمند باید فعالیت‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهد،  طبیعی است که اگر از روش‌های اجباری استفاده کنیم می‌توانیم آمار صدور کارت ملی هوشمند را افزایش دهیم.

صادقی ادامه داد:با بیان اینکه افزایش جمعیت باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف دنبال شود،با فعالیت‌های کارشناسی شده می‌توانیم در این راستا حرکت‌های جامعی را در سطح استان دنبال کنیم اما باید از انجام اموری که سبب مشکل می‌شود جلوگیری کنیم.

وی بر لزوم اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: در برنامه‌های مختلف استان باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

انتهای پیام/ح

لزوم اجرایی کردن سیاست های  اقتصادمقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار