مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از آمادگی کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی برای همه مددجویان هیدجی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در حاشیه بازدید از مجمع بانوان شهر هیدج بابیان اینکه نگاه ارزشی بالایی در شهر هیدج در حوزه رسیدگی به نیازمندان وجود دارد و این شهر قابلیت لازم برای ایجاد شهر بدون مددجو را دارد ، گفت : ایجاد زمینه اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و توسعه مراکز و واحدهای نیکوکاری از راهکارهای مهم در تحقق ایجاد شهر بدون مددجو است.
وی تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج را 198 خانوار اعلام کرد و افزود : کمیته امداد آمادگی دارد برای همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج باهدف توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف اشتغال‌زایی نماید.
صفری بیان کرد : شناسایی استعدادها و توانایی‌های خانواده‌های نیازمند برای ایجاد اشتغال ، خوشه سازی طرح‌های اشتغال ، بازار سازی و بازاریابی برای محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال از بسترهای موردنیاز برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به همکاری بیش از دو هزار و 700 خیر با کمیته امداد شهر هیدج در قالب طرح صدقات اشاره کرد و افزود: بسترهای لازم برای تحقق ضریب نفوذ100درصدی طرح صدقات در شهر هیدج فراهم بوده و نیاز است با تشکیل شبکه‌ها و زنجیره‌های مردمی در این بخش همه خانوارهای هیدجی مشترک طرح صدقات کمیته امداد شوند.
وی ادامه داد : با اجرای این طرح در شهر هیدج برند سازی شده و این شهر می‌تواند به‌عنوان اولین شهر در کشور الگوی کارهای خیرخواهانه خود را به سایر نقاط کشور صادر کند.

انتهای پیام/ن

 

لزوم شناسایی استعداد‌ها و توانایی‌های خانواده‌های نیازمند برای ایجاد اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.