معاون امور عمرانی استاندار بر تکمیل خدمات شرکت های خدمات رسان درمحوطه واحدهای مسکونی مهر تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ تقی کهوریان در جلسه شورای تامین مسکن استان که به بررسی آخرین وضعیت واحدهای مسکونی مهر پرداخت گفت:دولت تدبیر و امید تکمیل طرح های مسکن مهر را به رغم مسائل و مشکلات آنها در اجرا متعهد شده است و براساس مصوبه هیات دولت شبکه های خدمات رسان آب، برق ، گاز و تلفن توسط دستگاههای خدمات رسان در واحدهای مسکونی و داخل محدوده مجتمع های مسکن مهر اجرا و تکمیل شود.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های مسکن مهر در سال 96 از تصمیمات دولت است افزود:دولت با افزایش سقف تسهیلات واحدها از 30 به 40 میلیون تومان به متقاضیان در تامین هزینه های ساخت کمک قابل توجهی کرده است و بانک های عامل در استان باید با عمل به این مصوبه و تسریع در پرداخت تسهیلات روند تکمیل این واحد ها را سرعت دهند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در خصوص وضعیت پیشرفت پروژه های مسکن مهر در استان اظهار داشت:پیشرفت پروژه های مسکن مهر در شهرستان های ارومیه، مهاباد و سردشت در مقایسه با سایر شهرستانها پایین تر است و باید با حل مشکلات و همکاری دستگاههای اجرایی مربوطه روند اجرای طرح های مسکن مهر در این شهرستانها نیز تسریع یابد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی نیز دراین جلسه از پیشرفت 97 درصدی طرح های مسکن مهر در 10 شهرستان استان خبر داد و گفت: به دلیل پاره ای از مشکلات پیشرفت فیزیکی طرح های مسکن مهر در سه شهرستان ارومیه، مهاباد و سردشت از میانگین استانی پایین تر است بطوریکه مهاباد با 65 درصد پایین ترین پیشرفت فیزیکی را در استان دارد.

مبارک قدم پیشرفت فیزیک واحد های مسکن مهر در ارومیه و سردشت را به ترتیب بالای 80 و 78 درصد عنوان و اضافه کرد: طرح مسکن مهر یک طرح ملّی است و تمام دستگاههای اجرایی باید برای حل مشکلات این طرح ها و اتمام سریعتر آنها همکاری و تلاش کنند.

26 هزار و 159 واحد به شکل تعاونی های مسکن مهر و 14 هزار و 715 واحد در قالب خودمالکی و گروهی در شهرهای بالای 25 هزار جمعیت استان در حال ساخت است.

انتهای پیام/ب

تاکید معاون امور عمرانی استاندار بر تکمیل خدمات شرکت های خدمات رسان درمحوطه واحدهای مسکونی مهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.