مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: باهدف ترویج و حفظ سلامتی در جامعه طرح تحویل قلیان و دریافت بن خرید کالا اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن جهانگیر مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: با توجه به گرایش عده ای از خانواده ها به مصرف قلیان باید تلاش شود بیش از پیش پیامد زیان آور آن به مردم گفته شود و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با اجرای طرح هایی نظیر جابجایی قلیان با بن خرید کالا درصدد تحقق این هدف است.

وی افزود: افراد می توانند همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت۹ تا۱۳با مراجعه به مرکز فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم واقع در چهارراه پارکینگ جنب سینما مراجعه و قلیان خود را با کالای مورد نظر شان تعویض کنند. 

مسئول فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم ادامه داد: بن کالا شامل خرید کتاب٬ گلدان٬ کفش٬ توپ ورزشی٬ لوازم خانگی و بازی های فکری است.

جهانگیر توزیع کتاب قلیان نوشته دکتر افتخارزاده وصحرائیان درپارک ها ومغازه هایی که افراد در حین استعمال قلیان هست را از دیگر برنامه های فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم عنوان کرد و و افزود: این طرح اکنون در سطح شهرستان در حال اجرا است‌.

انتهای پیام/س

حفظ سلامتی با جابجایی قلیان با بن خرید کالا در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.