مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان وبلوچستان گفت:۱۶۵ زائر عتبات عالیات مربوط به استان خراسان جنوبی بعلت لغو پرواز، در فرودگاه بین المللی زاهدان سرگردان شده اند.

سرگردانی 165 مسافر بیرجندی عتبات عالیات در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پارسا مدیر روابط عمومی فرودگاه های سیستان وبلوچستان  گفت: هماهنگی پرواز العراقیه با شرکت حج و زیارت خراسان جنوبی بوده است و قرار بود این پرواز شب گذشته از فرودگاه زاهدان انجام شود که تاکنون زمان دقیقی برای انجام آن اعلام نشده است.

قرار بود این مسافران ساعت 22 و 30 دقیقه پریشب از فرودگاه بیرجند با پرواز شرکت العراقیه عازم کربلا شوند.

معاون حج و زیارت سیستان و بلوچستان نیز در این باره گفت: بر اساس گزارش حج و زیارت خراسان جنوبی این پرواز از کشور عراق انجام نشده است و به این مسافران وعده داده شده که این پرواز از فرودگاه زاهدان انجام خواهد شد.

حسینی افزود: در حالی این وعده به مسافران بیرجندی داده شده و آنها عازم زاهدان شده اند که حج و زیارت سیستان و بلوچستان از این موضوع کاملا بی اطلاع است.

وی همچنین افزود: با توجه به سرگردانی این تعداد مسافر، شرکت مرکزی حج و زیارت سیستان و بلوچستان خدمات رفاهی به این مسافران در فرودگاه ارائه کرده و تعدادی از آنان را نیز در یکی از هتل های زاهدان اسکان داده است.

معاون حج و زیارت استان گفت: برای رفع این مشکل تماسهای زیادی با حج و زیارت خراسان جنوبی گرفته شده که هیچ پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده ایم.


انتهای پیام/ع

165 زائر عتبات عالیاتِ خراسان جنوبی همچنان سرگردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار