کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان امروز همزمان با سراسر کشور خون اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسین جهانگیری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: با توجه به نیاز به اهدای خون در کشور کارکنان این اداره کل همزمان با سراسر کشور در طرح 2 روزه اهدای خون کارکنان این نهاد شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه سنت حسنه اهداء خون علاوه بر ایجاد نشاط ،سلامت جسمانی همراه با اهداء زندگی است افزود: این طرح دو روزه در روزهای 23 و 24 مرداد ماه و با هماهنگی انجام شده بین کمیته امداد امام خمینی و انتقال خون در استان گیلان هم انجام می شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گیلان افزود : این طرح امروز در اداره کل کمیته امداد استان انجام گرفت و فردا در شهرستانها برگزار می شود.

حسین جهانگیری با اشاره اینکه اجرای طرح انتقال خون برای همکاران رشت و شهرستان های حومه (خمام،خشکبیجار،کوچصفهان و لشت نشا) فردا در محل کمیته امداد منطقه دو رشت انجام می شود تصریح کرد: کارکنان شهرهای آستانه اشرفیه،سیاهکل و لاهیجان در لاهیجان، کارکنان املش و رودسر در رودسر، کارکنان بندرانزلی،رضوانشهر و ماسال در بندرانزلی، کارکنان فومن،شفت و صومعه سرا در فومن و کارکنان شهرستان های لنگرود،تالش،رودبار، و آستارا در شهر خود اقدام به اهداء خون می کنند.

 

انتهای پیام/.ع

اهدای خون سراسری کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.