مدیر کل راه آهن شرق کشور گفت: طبس،بهترین جایگاه برای مرکزیت اداره کل راه آهن است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  ماسوری، مدیر کل راه آهن شرق ، پیش از ظهر امروز دراولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه طبس گفت:هم اکنون در مبحث تناژ بارگیری، طبس مقام سوم کشور را داراست و چشم انداز ما در راه آهن شرق، رسیدن به مقام اول است.

وی با اشاره به موقعیت عالی اداره کل راه اهن شرق در طبس افزود: وسعت این اداره کل از تمامی اداره کل های سراسر کشور بیشتر است.

مدیر کل راه آهن شرق با تأکید براینکه شاخص مبنا برای من کشورهای پیشرفته دنیا است ، گفت: پیشرفت خطوط پرسرعت، صرفه جویی در تمام انرژی ها است و به نفع کل کشور است و باید به آن نقطه برسیم.

ماسوری با بیان اینکه یک راه آهن تلفیقی باری_مسافری سبب می شود خدمت رسانی نسبت به قسمت مسافری تحت الشعاء قرار گیرد،افزود: قسمت مسافری ویترین فعالیت های راه آهن است و باید به این ویترین اهمیت داده شود.

وی با اشاره به شرایط مناسب جهت سرمایه گزاری بخش خصوصی در زمینه مسافربری گفت: شأن و منزلت مردم بیش از کاری است که ما انجام می دهیم و فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب داریم.


ماسوری بااشاره به مرکزیت طبس در راه آهن شرق گفت: جانمایی برای اداره کل راه آهن شرق بسیار مطلوب صورت گرفته و طبس بهترین نقطه برای انتخاب بوده است.
انتهای پیام/ب


قسمت مسافربری ،ویترین فعالیت های راه آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.