فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری سارق میلیاردی گوشی‌های تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به گزارش سرقت از یک فروشگاه گوشی‌های تلفن همراه در هسته مرکزی این شهرستان گفت:: پس از اطلاع، تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل و انجام بررسی‌های گوناگون از محل سرقت شد.

وی بابیان اینکه مشخص شد سارق شبانه بانفوذ به داخل فروشگاه ۱۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت را به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سرقت برده است،

فرمانده انتظامی قوچان گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده میدانی مردی جوان را که در حال فروش یکی از گوشی‌های مسروقه بود، شناسایی کردند.
 
سرهنگ قدمگاهی افزود: این فرد مال‌خر در مواجه با ادله و مستندات پلیس گفت که گوشی تلفن همراه مسروقه را از شخصی دیگر که مدعی آوردن این دستگاه از بانه بوده و هیچ‌گونه مشکلی ندارد، خریداری کرده است.

وی با اشاره به این موضوع که باراهنمایی مال‌خر، فروشنده گوشی مسروقه شناسایی و مأموران در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند، گفت: طی بازرسی از مخفیگاه این فرد واقع در خیابان قائم‌مقام، ۳۰ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی قوچانبا بیان اینکه محمد ۵۹ ساله در بازجویی‌های علمی پلیس به خرید اموال مسروقه از فردی سابقه‌دار به نام سهیل ۳۴ ساله اعتراف کرد، افزود: طی ادامه این عملیات، سارق که چندین فقره سابقه سرقت در پرونده‌اش وجود دارد در عملیاتی غافلگیرانه در محله نظرآباد دستگیر شد.

سرهنگ قدمگاهی با تأکید بر این مطلب که متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، افزود: طی مواجه با ادله و مستندات کشف‌شده به سرقت اعتراف کرد و باراهنمایی‌های او، تلفن‌های مسروقه نیز از منزل برادرش در محدوده بلوار استقلال این شهر کشف و تحویل مالباخته شد.

انتهای پیام // ح. خ



دستگیری سارق تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.