بهسازی و مرمت پاسگاه ها و کلانتری ها و همچنین تسهیل در ارائه خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه با کمک خیران در زمره موارد این طرح است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی سرخه گفت: طرح تحول کوپ (کلانتری ها و پاسگاه ها) با حمایت خیران‌امنیت ساز برای اولین بار در شهرستان اجرا می شود که بهسازی و مرمت پاسگاه ها و کلانتری ها و همچنین تسهیل در ارائه خدمت رسانی بی منت به اقشار مختلف جامعه با کمک خیران در زمره موارد این طرح است.


وی افزود: باپیگیری های انجام شده و همراهی بی دریغ خیران امنیت ساز طی سه ماه گذشته در سرخه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال دو کلانتری و پاسگاه این شهرستان مرمت و بهسازی شده است.


کریمی اظهارداشت: طرح بهسازی و مرمت پاسگاه ها و کلانتری ها با کمک خیران امنیت ساز با قوت ادامه‌پیدا خواهد کرد و در آینده نزدیک شهرستان به عنوان پایلوت اجرای طرح بهسازی و مرمت پاسگاه ها و کلانتری ها با شعار ارائه خدمت مطلوب در کمترین مدت ممکن و بالاترین کیفیت معرفی خواهد شد.


علی عابدینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان‌سمنان نیز در این همایش گفت: طی چند سال گذشته در قالب مسائل علمی، نظامی و آموزشی اقدامات‌ مطلوبی در نیروی انتظامی انجام شده اما با توجه به تاکیدات مقام‌ معظم رهبری بیش از توسعه اقتصادی و مادی در نیروی انتظامی باید به سمت‌ پیشرفت‌ معنوی و پایه ریزی اقدامات دین‌محور گام برداریم.


وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم از مولفه های اصلی امور و پشتیبان قابل اعتماد نظام ‌جمهوری اسلامی بوده اند که باید در راستای افزایش خدمت رسانی و ارائه خدمات مطلوب گام برداریم.


عابدینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت های مردم برای پیشرفت و تقویت نیروی انتظامی، اظهارداشت: همانطور که ‌معظم له فرمودند در راستای ارائه خدمات مطلوب و رسیدن به نقطه مطلوب مردم نیز باید با تمام قوا با هر ظرفیت برای پیشرفت و مشارکت در پروژه های انتظامی خدمات رسان به یاری مجموعه نیروی انتظامی بشتابند که حضور خیران امنیت ساز و انجام‌ پروژه های خیری انتظامی در راستای رسیدن به این‌مهم بسیار تاثیرگزار خواهد بود.


انتهای پیام/م


120میلیون تومان از سوی خیران برای بازسازی پاسگاه ها در سرخه صرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.