مدیرعامل شرکت یوزنت از افتتاح شعبه جدید این شبکه سراسری در شهرستان سمنان خبر داد و گفت : پوشش شبکه یوز نت در سراسر این استان میسر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن شریعتی مدیرعامل شرکت یوزنت در مراسم افتتاح شعبه جدید یوز نت در شهرستان سمنان، با بیان اینکه شرکت تعاونی شبکه گستر درنا با برند تجاری یوزنت در سال ۸۱ به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات ای دی اس ال در استان سمنان تأسیس شده است گفت: این شرکت در سال۹۵ با دریافت مجوز کشوری خدمات ارتباطی ثابت «سرو کو» از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امکان گسترش سطح خدمات و همچنین گسترس محل ارائه خدمات در سراسر کشور را فراهم کرد.


وی افزود: حوزه فعالیت یوزنت در حال حاضر ارائه سرویس اینترنت پرسرعت ای دی اس ال، پهنای باند اختصاصی، ارائه شبکه ام پی ال اس درون سازمانی، ارائه سرویس وای فای عمومی، ارائه سرویس تی دی، ال تی ای و آی پی تی وی و بسیاری از سرویس های مرتبط با حوزه آی تی محسوب می شود.


مدیرعامل یوز نت گفت: این شرکت تاکنون موفق به دست آوردهایی از قبیل دریافت گواهی احراز صلاحیت و رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک، گواهی ایزو ۹۰۰۱ تعاونی برتر سال ۹۰، ۹۱و ۹۵، عضویت در دبیرخانه «سرو کو» و عضویت در کمیسیون اینترنت و انتقال داده های سازمان نظام صنفی استان تهران شده است.


شریعتی افزود: در حال حاضر یوز نت با به کار گرفتن متخصصان و مدیران مجرب و همچنین عاملان فروش در سراسر محل فعالیت در کنار پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی به صورت ۲۴ ساعته، موفق به جذب ۱۵ هزار کاربر شده است.


مدیرعامل یوز نت ادامه داد: با عنایت به مشکلات اقتصادی و شرایط سخت موجود در بازار رقابت، مدیران این شرکت، برای گسترش و پیشرفت سازمانی یوز نت در سراسر کشور نیازمند همراهی سازمان‌ها و ارگان‌های سمنان هستند، که این همراهی می تواند با عنایت به کیفیت بسیار مطلوب خدمات ما، دریافت تمامی خدمات اینترنتی سازمان ها و همچنین پرسنل آن ها از یوزنت باشد.


گفتنی است ، در این آئین مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و تعدادی از مدیران ارگان ها و موسسات معتبر حضور داشتند.


انتهای پیام / ه


پوشش شبکه یوزنت در استان سمنان میسر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.