رئیس اداره امور حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان گفت: نیرو‌های شاغل در مدارس غیر دولتی طبق قوانین موجود بیمه می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس اداره امور حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان زنجان با اعلام این خبر گفت: بر اساس مواد ۲۵ و ۲۶ قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی، موضوع بیمه و حقوق معلمان مدارس غیر دولتی مشخص شده و مطابق این قانون کلیه شاغلین در مدارس غیر دولتی بر اساس میزان ساعت کاری خود بیمه می‌شوند.
بهرامی افزود: آیین نامه مربوط به حقوق و دستمزد برابر مقررات و قوانین توسط وزارت آموزش و پرورش در حال تدوین می‌باشد و با تدوین، تصویب و ابلاغ این آیین نامه‌ها بخش قابل توجهی از مشکلات شاغلین در حوزه مدارس غیر دولتی مرتفع خواهد شد.
وی بیان کرد: مدیران مدارس باید در تعامل با دانش آموزان و اولیا و معلمان آرمان نامه و ارزش‌های سازمان را بایستی در راستای مشتری مداری تدوین کرده و کلیه برنامه‌های اجرایی آموزشگاه نیز براساس آن طراحی و اجرا شوند.
این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: وجود مشاوران توانمند و قوی یکی از اهرم‌هایی است که می‌تواند زمینه ساز رشد و تحول مدارس گردد؛ و آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مسائلی است که باید در مدارس ما مورد توجه قرار گیرد و بدون آموزش مهارت‌های زندگی فرایند تعلیم و تربیت کامل نخواهد شد.

انتهای پیام/خ
بیمه شدن نیرو‌های شاغل مدارس غیردولتی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.