84 درصد پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره ای در استان همدان منجر به صلح و سازش شده است.

صلح و سازش ۸۴ درصد پرونده های همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت اله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با حضور در دفتر نظارت همگانی پلیس و سامانه پلیس پاسخگو معروف به 197 از نزدیک در جریان رسیدگی چهره به چهره به مشکلات مردم توسط فرمانده انتظامی و معاونان این فرماندهی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تجلیل از نقش پلیس در تامین امنیت از تلاشهای فرمانده انتظامی استان در رسیدگی به مشکلات مردم قدردانی کرد وگفت پاسخگو بودن به مردم از ویژگیهای پلیس مردمی در نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان همدان هم با اعلام اینکه 84 درصد پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره ای منجر به صلح وسازش شده است گفت :پارسال۳۶ هزارنفر توسط سامانه 197 مشاوره وراهنمایی شده اند.

مهدیان نسب افزود: حدود 16 هزار نفر از مردم امسال در سامانه 197 از عملکرد پلیس قدردانی وبخشی هم از عملکرد پلیس انتقاد ویا در این زمینه پیشنهاداتی مطرح کردند.

وی تصریح کرد : از ابتدای سال تاکنون 700 نفر با مراجعه به دفتر نظارت همگانی پلیس ، چهره به چهره به مشکلات و درخواستهای آنان رسیدگی شد.

انتهای پیام /ش.و

مرجوعی 84 درصد پرونده های مراکز مشاوره پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.