مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از اجرای حکم قلع و قمع یک مورد تغییرکاربری غیرمجاز درسطح ۵ هکتاراز اراضی باغی شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   محمود مظلومی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در راستای حفظ و صیانت از عرصه تولیدات گیاهی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز زمین های زراعی و باغی ،حکم قلع و قمع ساخت و ساز غيرمجاز یک قطعه زمین باغی به مساحت  ۵ هکتار که فرد متخلف با احداث دیوارکشی و تفکیک آن به قطعات کوچک  اقدام نموده بود، در روستای چوب تراش ارومیه به مرحله اجرا درآمد .

وی گفت : این حکم در راستای تبصره دو ماده، ده قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی صادره از سوی محاکم قضایی و با حضور نماینده ویژه دادستان عمومی و دادگاه انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی و کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان در روستای مذکور اجرا شد .

مظلومی افزود: حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از خرد شدن آن‌ها یکی از مهمترین اولویت‌های کاری این مدیریت است که در این راستا ضمن اصلاح ساختارها و قوانین، با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب

اجرای یک فقره حکم قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ارومیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.