مدیر تربیت و آموزشی سپاه ناحیه قصرشیرین

مدافعان حرم آرمان‌ها و امنیت انقلاب را حفظ می‌کنند

مدیر تربیت و آموزشی سپاه ناحیه قصرشیرین در مراسم یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: زبان از بیان رشادت های شهدا ناتوان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت السلام علی حسنی مدیر تربیت و آموزشی سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: براساس آیات قران کریم شهادت یک معامله با خداست و خداوند از مومنان جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده و در عوض بهشت را به آن‌ها عطا کرده است و چه کسی بجز خدا بر عهدش و فادارتر است.


وی گفت: ارزش و عظمت شهید همین بس وقتی وارد عرصه محشر شوند پیامبران به آن‌ها ادای احترام می‌کنند و شفاعت کننده دیگران می‌شوند.


حسنی  ادامه داد:ریشه تفرقه در منطقه یهود بین الملل و آمریکاست و برنامه‌های انحرافات عقیدتی و جنگ روانی زیادی را علیه اسلام ترویج کردند برای این کار شیعه انگلیسی را به راه انداختند و خانه‌ها را با ماهواره ها به تسخیر درآوردند و جنگ فرهنگی که دشمن در آن نامعلوم است را به راه انداختند.

وی گفت: چرا مدافعان حرم جانشان را به خطر می‌اندازد زیرا به فرموده  رهبر معظم انقلاب اگر ما در سوریه و عراق نمی‌جنگیدیم باید در خاک خودمان با تکفیری‌ها درگیر می‌شدیم، اما به لطف خدا و وجود مدافعان حرم داعش نفسهای آخرش را می‌کشد.

 

انتهای پیام/ز

مراسم گرامیداشت شهید حججی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
روحش شاد وارزوی صبر برای خانوادش