مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جوانان کشور به میزبانی شهر سنندج خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولائی گفت:با اعلام فدراسیون این مسابقات در بخش‌های هنرهای فردی، تیمی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ورزشکاران بخش کشتی پهلوانی دیدارهای خود را در پنج وزن مختلف برگزار می‌کنند و در اوزان 60، 70، 80، 90 و 90+ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: تمامی استان‌های سراسر کشور در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جوانان کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و مسابقات خود را طبق قوانین و مقررات جدید فدراسیون برگزار خواهند کرد.

وی اعلام کرد: کردستان با تلاش مربیان و فعالان این رشته ورزشی در کلیه رده سنی مختلف سکوی‌های اول تا سوم را کسب کرده است و ورزشکاران استان در حال حاضر بیشترین حضور را در اردوهای تیم ملی و میادین بین المللی دارند.

جولائی در پایان یادآور شد: رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جوانان کشور از یکم تا سوم شهریور در سالن ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای جوانان کشوردرسنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.