به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار کرد: دفتر پیشخوان خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به منظور بهبود وضعیت رسیدگی به مراجعین و برای تکریم خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و تسریع در ارائه خدمات رسانی به آنها راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه دفتر پیشخوان خدمت بنیاد فارس با هدف مشاوره و راهنمایی ایثارگران، ارجاع به واحدهای تخصصی و اقدام در برای انجام درخواست مراجعین راه اندازی شده است، افزود: در ابتدای ورود ایثارگران به دفتر پیشخوان خدمت بنیاد، کارکنان اداره ارتباطات و مراجعات ضمن احراز هویت، اقدام به ثبت اطلاعات آنها در سامانه سجایا نموده و راهنمایی و مشاورههای لازم را به آن بزرگواران را ارائه میدهند.
کامران کاردان افزود: در صورتی که مراجعه کنندگان تقاضای انجام امور تخصصی داشته باشند به یکی از واحدهای تخصصی مسکن، حقوقی، کارگزینی شاهد، اشتغال و یا درمان ارجاع داده میشوند و در صورت درخواست مکاتبه یا دریافت معرفی نامه نیز ایثارگران به بخش دیگری از دفتر پیشخوان هدایت میشوند که در این بخش هر روز یکی از معاونان یا مشاوران مدیرکل حضور یافته و به همراه کارکنان بخش دبیرخانه به صدور مکاتبات و پاسخگویی به مسائل و مشکلات ایثارگران میپردازند.
رئیس اداره ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: دفتر پیشخوان خدمت بنیاد که از ابتدای امسال در قسمت ورودی ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس راه اندازی شده است به طور متوسط روزانه ۱۵۰ مراجعه کننده دارد و کارکنان بنیاد در این بخش به پاسخگویی نیازهای ایثارگران میپردازند.
انتهای پیام/ن