برانکو: بازیکنان ناراضی اجازه تصمیم گیری دارند/ چرا موهای منشا در پیکان مشکل نداشت؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمال کامیابی نیا به دلیل نارضایتی از تیم در لیست ما حضور ندارد و به وی ۲۴ ساعت وقت دادیم تا تکلیف خود را روشن کند.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان مشهد گفت: همه مسابقات ما در لیگ هفدهم سخت است و می دانیم دیدار دشواری را فردا «چهارشنبه» مقابل تیم سیاه جامگان پیش رو داریم. دیدار ما مقابل تیم فوتبال سیاه جامگان در آستانه بازی با الاهلی عربستان است. سیاه جامگان لیگ را خوب شروع کرده است و در دیدار مقابل فولاد خوزستان نیز نباید بازنده می شد‌. بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان به دنبال اشتباه ما هستند و تمرکز ما بیشتر به باززی الأهلی عربستان معطوف شده است. ما می دانیم بازی راحتی را در پیش نداریم و بازیکنان هم تیم حریف را دست کم نمی گیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: انتظار داریم که بازی سختی باشد و نتیجه نامعلومی در پیش روی ماست اما بازیکنان با حداکثر انگیزه و تمرکز پا به میدان مسابقه می‌گذارند به همین خاطر است که به نتایج دلخواه خود می رسیم.

برانکو ایوانکوویچ افزود: اخیراً صحبت‌های شنیده می شود در خصوص اینکه پرسپولیس از پیش برنده است، کسی نمی گویند که چقدر بازیکنان زحمت کشیدند و نتایج به دست آمده به خاطر زحمات آنها بوده است ما می خواهیم برنده شویم اما کار ساده ای در پیش نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات پیش بینی نشده در فوتبال زیاد است همه  انتظار دارند بازیکنان از بازی لذت ببرند و با هواداران در زمین مسابقه شادی کنند، بشار رسن بازیکن عراقی هم به تیم ما اضافه شده است و احمد نوراللهی هم به زودی به ما اضافه می‌شود و در چند روز باقیمانده پرسپولیس به ترکیب ایده‌آل خود می‌رسد و مهمترین اتفاق این است که بازیکنان همه سالم هستند. تیم فوتبال سیاه جامگان سه بازیکن جدید و با تجربه دارد و معتقدم  اگر حمیدرضا علی عسگر در مقابل ما بازی کند خطرناک‌ترین بازیکن حریف هم باشد.

چرا مدل موی منشا در پیکان ایرادی نداشت

برانکو تصریح کرد: نمی دانم چه شخصی گفت که بازیکنان به منشا پاس نمی دهند در بازی قبلی باید تصمیم گرفته می شد که بین منشا و فرشاد احمدزاده به کدامیک پاس داده می شد که به نظرم احمدزاده بهترین گزینه بود البته باید این مورد هم در نظر بگیریم که در دقیقه ۹۲ بیشترین فشار روی بازیکنان است. طبیعی است که منشا، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده باید تمرینات بیشتری را برای هماهنگی با تیم پشت سر بگذارند. پرسپولیس با سایر تیم ها متفاوت است و فلسفه دیگری دارد. در مورد منشاء یک نکته دیگر هم باید بگویم، چرا تا زمانی که این بازیکن برای پیکان بازی می کرد کسی از مدل مویش ایراد نگرفت و حالا در مورد تیم پرسپولیس مدل موی یک بازیکن به یک مشکل تبدیل شده است از سوی دیگر  مسائل مو و ظاهر هر فرد شخصی است. آیا موهای من خوب است!؟

هیچ بازیکنی جایگاه ثابتی  در ترکیب اصلی تیم ندارد

برانکو در ادامه خاطرنشان کرد: پارسال مشکل بزرگی داشتیم و با ۱۳ بازیکن توانستیم قهرمان شویم، نیمکت قوی نداشتیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را جذب کردیم تا بتوانیم تمرینات و بازی های با کیفیت بهتری را انجام دهیم بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند ما روی تک تک بازیکنان خود حساب کردیم اما باید بدانیم در تمام باشگاه های دنیا ۱۱ بازیکن فیکس هستند، چند بازیکن راضی و بقیه ناراضی هستند. این بازیکنان ناراضی باید تمرینات بهتری را انجام دهند تا بتوانند به ترکیب اصلی برسند، یازده نفر اصلی هم باید بدانند که هیچ کس جایگاه ثابتی ندارد و هر بازیکن باید خودش را اثبات کند.

برانکو ایوانکویچ تصریح کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها هیچ حریفی را دست کم نمی گیرند در مقابل هر حریفی با حداکثر توان وارد میدان می شوند و شادی را به هواداران هدیه می‌دهند رقابت در تیم باعث می شود که ظعف ها به حداقل برسد. ما حتی زمانی که ۱۳ بازیکن بیشتر نداشتیم هیچ حریفی را دست کم نگرفتیم.

برانکو گفت: در خصوص الاهلی عربستان باید بگویم بازی این تیم با الاتفاق را نگاه کردیم. به دوستم که در آنجا مربی است و قبلا هم در ایران کار می‌کرده تماس گرفتم، الاتفاق از تیم‌های قبلی من است. این تیم لیست بازیکنانش را به AFC داد. از طرفی 2 برزیلی جدید در تیم دارند و نام بازیکن یونانی از فهرست خارج کرده اند.

کامیابی نیا از وضعیت خود در پرسپولیس راضی نیست

برانکو افزود: در بازی فردا هیچ حساب کتابی نداریم و با بهترین ترکیب بازی می‌کنیم و هیچ چیزی نمی ترسیم و تا بازی با الاهلی عربستان ۶ روز وقت داریم تا تصمیم لازم را بگیریم.

او ادامه داد: اگر اتفاق خاصی نیفتد سیدجلال حسینی در لیست ۱۸ نفره فردا  حضور خواهد داشت اما کمال کامیابی نیا به دلیل این که ناراضی بوده در لیست ما حضور ندارد و به وی ۲۴ ساعت وقت دادیم تا تکلیف خود را روشن کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: کمال از موقعیت خود در تیم ناراضی بود و در دوران نقاهت به سر می برد من بازیکنی را که ناراضی باشد نمیخواهم. ما به تک تک بازیکنان زمان کافی را داده بودیم تا تکلیف خود را روشن کنند همانند طارمی زمان خاصی را برایش مشخص کردیم .

انتهای پیام/

نشست خبری برانکو پیش از دیدار با سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار