فرماندار شهرستان ویژه مرند از اشتغال یک هزار و 904 نفر در پنج ماهه اول سال جاری در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیار راستگو فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان مرند با بیان اینکه میزان اشتغال پیش بینی شده در سال جاری برای شهرستان هشت هزار و 533 نفر است، گفت: در پنج ماه اول سال جاری دستگاه‌های اجرایی در مجموع زمینه اشتغال برای یک هزار و 904 را ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: میزان اشتغال تحقق یافته در ابتدای سال جاری با توجه به وجود مشکلات فراوان قابل قبول بوده و با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی می توانیم میزان اشتغال پیش بینی شده برای شهرستان را به صورت کامل محقق سازیم.

راستگو با اشاره به اعتبار 150 میلیارد ریالی خوداشتغالی در استان خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان مرند در جهت جذب بیشترین میزان از محل اعتبار خوداشتغالی استان تلاش کنند.

وی به توجه بیشتر دولت بر اشتغال زایی تاکید و اظهار کرد: در سال گذشته 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و مبلغ 30 میلیارد ریال از محل منابع داخلی در اختیار اشتغال شهرستان قرار گرفته بود.

فرماندار مرند در ادامه بیشترین فعالیت جمعیت شاغلین شهرستان مرند را با 42 درصد در حوزه خدمات عنوان کرد و افزود: حوزه صنعت با 40 درصد و حوزه کشاورزی با 18 درصد در رتبه های دوم و سوم حوزه های فعالیت جمعیت شاغلین شهرستان قرار دارند.

 

انتهای پیام/ش

میزان اشتغال پیش بینی شده در سال جاری برای شهرستان هشت هزار و 533 نفر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.