ملی پوش بسكتبال ايران گفت: بازی سختی برابر ميزبان داريم اما تمام تلاشمان را برای ادامه روند خوب تيم انجام مي دهيم. ‏

محمد جمشيدي: روند خوبمان را تا آخر ادامه مي دهيمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، محمد جمشيدی پيش از ديدار برابر لبنان در سری رقابت های کاپ آسیا  اظهار كرد: خدا را شكر شرايط خوبی در تيم حاكم است و ملی پوشان هم از نظر روانی وضعيت مطلوبی دارند و هم از نظر فنی به هماهنگی خوبی رسيده اند. تا اين مرحله با سه برد پيش آمده ايم و با تمام توان اين راه را ادامه مي دهيم. فردا بازی دشواری خواهيم داشت و بايد با هوشياری بالايی به مصاف حريف برويم. لبنان ميزبان مسابقات است، تيم خوبی دارد، از شرايط ميزبانی استفاده می كند و جو سالن هم به نفع اين تيم است. ما بايد خيلی در اين مسابقه مراقب باشيم.


ملی پوش بسكتبال كشورمان ادامه داد: سه مسابقه نخست فرصت خوبی بود تا به هماهنگی لازم برسيم. در اين ديدارها شرايط خودمان را هم محك زديم و خيلی بهتر شده ايم. با سه پيروزی راهی يك چهارم پايانی شديم و اميدوارم اين روند را ادامه بدهيم.


‏او با اشاره به حضور حامد حدادی در تركيب تيم ملی بيان كرد: واقعا دست حدادی درد نكند كه با تمام آسيب ديدگی ها و خستگی ها آمد و در كنار ما بازی می كند. او آمد كه به تيم كمك كند و واقعا حضورش از هر نظر برای تيم ملی مناسب است. از نظر فنی كه جای بحث نيست و حضور او از نظر روانی نيز برای تيم فوق العاده است. اعتماد به نفس بالای به تيم می دهد و فشار روانی زيادی به حريفان وارد مي كند. تيم هم با او گام به گام هماهنگ تر مي شود.


‏جمشيدی درباره كيفيت تورنمنت نيز بيان كرد: همه تيم ها با شرايط خوبی در رقابت ها شركت كرده اند. اينكه ما در مرحله مقدماتی سه پيروزی كسب كرديم دليل بر ضعف حريفان نبوده ما خيلی خوب بوديم. به هر حال اكنون حريف ما لبنان است و تمام تمركزمان بر روی اين ديدار است.

انتهای پیام /

اظهارت ملی پوش بسکتبال پیش از بازی مقابل لبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار