درویش: برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی قطعی است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: شورای تامین استان تهران تمهیدات لازم را برای برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی فراهم کرده و این امر قطعی است.

 رضا درویش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احتمال لغو برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: شورای تامین استان تهران با درنظر گرفتن تمام جنبه های برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی با این امر موافقت کرده است. باشگاه سایپا هم برای میزبانی از استقلال در ورزشگاه دستگردی مجوز دارد.

او درمورد ظرفیت محدود ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: شاید تعداد تماشاگران دیدار سایپا و استقلال از ظرفیت ورزشگاه دستگردی بیشتر شود اما شورای تامین برای امنیت این دیدار تضمین داده و شک نکنید مشکل خاصی پیش نمی آید.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان اظهار داشت: سایپا برای نخستین بار به دنبال بازگشت از البرز قصد دارد از امتیاز میزبانی اش مقابل استقلال و پرسپولیس استفاده کند و برای این کار هم تمهیدات لازم درنظر گرفته شده است. بنابراین از نظر ما تا زمانی که شورای تامین مجوز برگزاری دیدار استقلال و سایپا در ورزشگاه دستگردی را لغو نکند، این ورزشگاه میزان بازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار