فرمانده انتظامی کنگان:

کشفیات قاچاق در شهرستان کنگان ۱۷۰ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: کشفیات قاچاق در شهرستان کنگان ۱۷۰ درصد افزایش یافت.

کشفیات قاچاق در شهرستان کنگان ۱۷۰ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رهام رضایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه نقش بسیار مهمی در جامعه دارد و به عنوان پلیس بین مردم و مسئولان در تنویر افکار عمومی ایفای نقش می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع و سریع و بدون حاشیه موجب تامین امنیت و ایجاد فضای آرام در سطح جامعه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان به ارائه آمار شاخص‌های امنیتی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: میزان کشفیات مواد مخدر طی پنج ماهه امسال در شهرستان کنگان ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی از افزایش۱۷۰ درصدی کشفیات قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در زمینه جرایم خشن نیز شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی طی سال جاری هستیم.

رضایی از کاهش ۲۱ درصدی سرقت در شهرستان کنگان خبر داد و اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس‌های تخصصی ۹۳ درصد انواع سرقت‌ها کشف شده است.

وی با اشاره به شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز و همچنین فرهنگ‌سازی برای رانندگان، ادامه داد: تصادفات فوتی درون شهری ۲۵ درصد و تصادفات برون شهری ۶۷ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.