از پرداخت تسهیلات 3 میلیارد ریالی به خانواده های شهدا در آبدانان تا فعالیت 50 دانش آموز در طرح هجرت هلیلان با اخبار کوتاه 24 مرداد در استان ایلام همراه باشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، در نشستی که با محوریت بررسی مشکلات خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان در آبدانان برگزار شد، عسگری فرماندار این شهرستان گفت: بیش از 3 میلیارد ریل تسهیلات به خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان پرداخت شده است.

 

 

********

اختصاص اعتبار به رفع مشکل کم آبی روستاهای شهرستان دهلران

موسوی فرماندار دهلران در گفت: امسال اعتباری بیش از 23 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی ها و 3 درصد  فروش نفت برای رفع مشکل کم آبی روستاهای دهلران هزینه می شود.

19 روستا در بخش های مرکزی و موسیان با جمعیتی بیش از 15 هزار نفر با مشکل کم آبی مواجه هستند.

 

 

********

افتتاح و بهره برداری از 50 طرح عمرانی در هفته دولت در چرداول

یگانه فرماندار چراول در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: در هفته دولت 50 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 24 میلیارد تومان و بهره برداری از 9 طرح تسهیلاتی با اعتبار 68 میلیارد تومان و اشتغالزایی 142 نفر افتتاح و یا کلگ زنی می شود.

 

 

********

تعریض و آسفالت 13 کیلومتر راه ارتباطی لومار به ایلام

به گفته پولادی مدیر راهداری شهرستان سیروان این طرح با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی، 26 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

 

 

********

شرکت 50 دانش آموز در طرح هجرت هلیلان

در اجرای طرح هجرت در هلیلان 50 دانش آموز در قالب گروه های 10 نفره به مدت 10 روز کار مرمت و رنگ آمیزی مدارس را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/ح

 

 اخبار کوتاه از چهار گوشه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.