بخش عمده قطع برق در مازندران به علت تخلفات برخی در استفاده غیر مجاز از برق و دستکاری کنتور است.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کیوان فرحزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران دستکاری در کنتور ، استفاده غیر مجاز از برق و انشعاب غیر قانونی  را عامل افزایش میزان مصرف و اخلال در برق رسانی عنوان کرد و گفت: جمع آوری انشعابات غیر مجاز در سال ۹۶ با حضور ۲۹۴۵ نفرساعت کار از هدر رفت انرژی که معادل ۴۰ میلیارد ریال است جلوگیری کرد.


وی افزود: در راستای تحقق افتصاد مقاومتی در شرکت توزیع برق، یکی از مهمترین کار‌ها، تلاش برای کاهش تلفات برق در توزیع، جلوگیری از استفاده غیر مجاز و دست اندازی در تجهیزات صنعت برق است که در این حوزه با جدیت دنبال می‌شود.


مدیر عامل توزیع برق غرب مازندران گفت: مشترکان مبلغ مصرف برق را در حساب مشخص واعلام شده شرکت برق در قبض‌های برق، واریز کنند و به هیچ وجه به صورت نقدی یا به حساب شخصی افراد مبلغ اعلامی مصرف برق را واریز نکنند.


فرحزاد با تاکید بر اینکه شهروندان مبلغ قرار داد با شرکت توزیع برق را باید به حساب شرکت واریز کنند ، افزود: برای پایداری شبکه برق در غرب استان نیز ۸۱۸ دستگاه ترانسفور ماتوربه مبلغ ۱۱ میلیارد تومان خریداری شد که تاکنون ۳۰۰ دستگاه آن در مناطقی که افت ولتاژ داشتند نصب شده است.


وی افزود: همچتین ۳۴۰ کیلومتر کابل خود نگهدار خریداری شد که هزینه خریداری آن ۶ میلیار تومان بوده است ودرحال حاضر مشغول جمع اوری کابل‌های مسی هستیم.


انتهای پیام/آ


استفاده غیر مجاز از برق عامل قطع برق در مناطق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار