نفرات برتر مسابقه قلب قرآن با محوریت سوره یاسین معرفی شدند‌.

اعلام نفرات برتر مسابقات قلب قرآن به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ ایمان اسدی معاون حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: فاطمه محمدی، اسماء میزانی و اسماعیل تولایی برنده سه جایزه یک میلیون تومانی و فاطمه ابراهیمی زاهد، زهرا احمدی یزدی، ملیحه عامری، زهرا کریمی ده ملائی، نجمه محمدزاده سرزه زرندی برنده پنج جایزه ۵۰۰ هزارتومانی مسابقه قلب قرآن شدند.


وی گفت: جوایز هشت نفر برتر در اختتامیه طرح اهداخواهد شد.


اسدی افزود: به ۷۵ برگزیده دیگر جوایز غیرنقدی اهداء خواهد شد، که این شرکت کنندگان می توانند از ۵ شهریور با به همراه داشتن کارت شناسایی، جایزه خود را از مرکز اداری مجمع دریافت نمایند.


معاونت حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با بیان اینکه کلید سوالات تا ۲۶ مرداد بر روی سایت مجمع به نشانیgharyan.ir قرار داده خواهد شد، گفت: همه راه یافتگان به مرحله دوم می توانند از روز سه شنبه۲۴ مرداد نمره خود را در سایت مشاهده نمایند و در صورت اعتراض به نمره با حضور در دفتر اداری مجمع تا ۲۶ مرداد نسبت به آن اقدام کنند.


مسابقه بزرگ قلب قرآن با محوریت حفظ سوره یاسین با شرکت بیش از ۲۵۰۰ نفر در ۲۲ تیر امسال برگزار شد که ۱۶۹ برگزیده آن در ۲۰ مرداد بار دیگر برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر رقابت کردند.

 

انتهای پیام/س

نفرات برتر مسابقات قلب قرآن معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.